Support & Kontakt

Mange muligheder for support og kontakt

Du har mange muligheder for at komme i kontakt med os! Vi svarer både på telefonen og via vores forskellige mails.

 

Telefonsupport

Hvis du skal fejlmelde et system, spørge til nyt udstyr, ønsker vejledning til dit udstyr eller andet, så er vores telefonsupport åben mandag til torsdag mellem klokken 8 og 16 og fredag mellem klokken 8 og 15.

Vores telefonnummer er +45 70 22 40 42.

Her kommer du til at at tale med én af vores teknikere.

Hvis alle teknikerne er optaget, kommer du til at tale med vores salgsfolk eller direktøren ham selv, som vil sørge for, at du bliver kontaktet, så hurtigt det kan lade sig gøre.

On site-support

Fra kontoret i Odense kører vores mandskab ud og løser både små og store opgaver.

Fjernsupport

Med Remote Service kan mandskabet hos CompliT hurtigt og dynamisk starte fjernbetjening og fejlsøgning af dit IT-System.

Du slipper for ventetid og kan kan lave noget andet, mens vi afhjælper dit problem.

Vær opmærksom på, at denne service tilbydes kun efter aftale.

Mailsupport

Vores mailsupport er et ticket-system, hvor din fejlmeddelelse og/eller spørgsmål kort efter afsendelse er synlig for alle vores teknikere.

Fejlmeddelelsen og/eller spørgsmålet popper op på vores storskærm på kontoret, og første ledige tekniker tager sig af din sag hurtigst muligt.

Du kan skrive til support@complit.dk hele døgnet.

Vær opmærksom på, at denne service kun udbydes efter aftale, og at selvom du har mulighed for at skrive til vores support hele døgnet, så er kontoret kun bemandet mandag til torsdag i tidsrummet 8-16 og fredag i tidsrummet 8-15, hvorfor vi ikke svarer uden for dette tidsrum.

CompliT A/S

Sivlandvænget 29
5260 Odense S

Tlf.: +45 70 22 40 42

Email: complit@complit.dk

Support: support@complit.dk

LinkedIn

CVR-nr.: 27379222

Åbningstider

Mandag til torsdag: 8-16

Fredag: 8-15

Lørdag og søndag: Lukket

Skriv gerne til os via nedenstående kontaktformular