Support

CompliT Support

Ved CompliT er vi altid klar til at tilbyde hurtig og dynamisk service af dine IT-systemer, hardware og software - hvadend det omhandler nyinstallation, at holde eksistende systemer i luften eller fejlfinde på eksistende systemer.
Complit supporterer dig på den måde der bedst passer på/til din virksomhed, hvad end det er via support mail system, remote support, telefonsupport og/eller on-site support. 

Du er altid velkommen til at skrive til This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. eller ringe til os på 70224042

Herunder kan du læse nærmere om de ovennævnte supportformer CompliT tilbyder. 

Telefon Support

CompliT er altid klar til at yde support over telefonen - hvad end du blot vil fejlmeddele et system, spørge til nyt udstyr eller har brug for vejledning af anden form. 
Du kan ringe til CompliT alle hverdage mellem 8 og 16 på 7022 4042.

Mail Support

24 timer om dagen, 7 dage om ugen kan du skrive til This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Vores emailsupport er et ticket system hvor din fejlmeddelelse/spørgsmål kort efter afsending er synglig for alle vore supportere. Din fejlelding/spørgsmål popper op på vores storskærm på kontoret, og første ledige supporter tager sig af din sag hurtigst muligt. 

Remote Service

Med Remote Service, kan CompliT's konsulenter hurtigt og dynamisk starte fjernbetjening og fejlsøgning af dit IT-System. Med denne løsninger slipper du for ventetiden, og kan blot læne dig tilbage mens CompliT's konsulenter afhjælper dit problem. Denne service tilbydes kun efter aftale.

On site support

Fra hovedkontoret i Odense kører CompliT's konsulenter ud og løser både små og store opgaver med både fejlsøgning, opsætning og service af din IT-infastruktur.