SUF sætter pris på det høje serviceniveau hos CompliT

Hos CompliT får SUF en ordentlig behandling med gensidig respekt og hurtig og letforståelig hjælp.

Hos SUF, Den Sociale Udviklingsfond, er de dygtige til at arbejde med mennesker i svære livssituationer, og med mennesker som lever på kanten af samfundet.

Dialog, relation og gensidig respekt er derfor helt naturlige og centrale værdier i deres daglige arbejde.

Datasikkerhed er alfa og omega

Vores arbejde medfører, at vi opbevarer fortrolige oplysninger,” fortæller Michael Hansen, der er direktør for SUF.

Derfor er det vigtigt for os, at datasikkerheden er i orden!

Det er derfor heller ikke ligegyldigt, hvem SUF læner sig op ad, når det gælder noget så vigtigt som IT.

Det skal være mennesker, som de føler, de kan stole på, og hvor de bliver behandlet med respekt af mennesker, som brænder for det, de laver, når medarbejderne hos SUF har bug for hjælp.

Jeg og langt de fleste af mine kolleger er rene novicer, når det gælder begreber som ram, gigabites eller Mhz,” siger Michael Hansen med et skævt smil.

“Når vores PC ikke gør, som den plejer, når vi ikke kan finde ud af at ændre indstillinger, eller når der skal oprettes email og adgang til en ny kollega, så er det vigtigt, at vi kan få hurtig, professionel og let forståelig hjælp. Det får vi hos CompliT.”

Professionel dialog og gode priser

Der er mange konsulenter hos SUF, som ofte er på farten, og som har skæve arbejdstider. Det betyder, at SUF har behov for en fleksibel løsning, hvor medarbejderne kan koble på systemet uanset tid og sted.

Det ønske har Complit hjulpet med at opfylde.

Den Sociale Udviklings Fond

Yderligere har SUF brugt CompliT som IT-leverandør og – rådgiver igennem 10 år og har dermed fulgt organisationen, mens den er vokset og har forandret sig.

De er nemlig gået fra at være 35 til mere end 300 ansatte fordelt på 20 afdelinger rundt om i Danmark, og igennem udviklingsprocessen har ledelse og medarbejdere oplevet en god og professionel dialog om de IT-problematikker, som de stod for at skulle tage stilling til.

Serviceniveauet er meget højt, og vi har ikke kunne finde bedre priser hos andre leverandører,” forklarer Michael Hansen.

“Og så møder konsulenterne mig og mine kolleger lige der, hvor vi er. Aldrig er et spørgsmål dumt eller irrelevant. Altid føler man sig ordentligt behandlet og mødt med en professionel og hurtig løsning på netop det problem, som forstyrrer vores mulighed for at passe vores arbejde.

 

Michael Hansen, Direktør
Besøg Den Sociale Udviklingsfond her