CompliT er Hotel Knudsens Gaards forlængede IT-arm

Med CompliT har Best Western Hotel Knudsens Gaard fået en IT-partner, de kan stole på.

Hotel Knudsens Gaard indledte deres samarbejde med CompliT i 2009, da hotellet havde problemer med deres trådløse net. CompliT kom dem hurtigt og effektivt til undsætning.

Siden har de stået for alt, der drejer sig om hotellets IT og IP-telefoni,” fortæller Martin Nygaard, som er hotelchef for Hotel Knudsens Gaard.

“I dag betragter vi CompliT som vores eksterne IT-afdeling. Vi har udliciteret alt IT og telefoni til dem – og vi stoler 100 procent på dem!”

 Hos Knudsens Gaard oplever personalet, at noget af det første, gæsterne spørger efter, er Wi-Fi. Derfor er hotellet dybt afhængig af driftssikkerhed.

Vores it og telefoni skal virke på alle tider af døgnet,” siger Martin Nygaard.

Er dankortterminalen gået ned, eller er der mails eller telefoni, som driller, så ved jeg, at jeg altid kan få fat i CompliT, og at de løser problemet med det samme.

Kemi og indlevelse

En afgørende faktor for samarbejdet mellem Knudsens Gaard og CompliT er kemi og indlevelse. Som Martin Nygaard forklarer, så lever de jo af at drive hotel og restaurant, og at de derfor ikke har forstand på IT.

Derfor er vi afhængige af at have en samarbejdspartner, som forstår, hvad vi har brug for,” siger han.

Billede af Hotel Knudsens Gaard.

Det gør CompliT. De skyder ikke gråspurve med kanoner, men finder præcis de løsninger, vi har brug for.

 Hos Knudsens Gaard er de også glade for, at CompliT har stor værdi i at gøre brug af deres faciliteter, og at samarbejdet derfor går begge veje.

De booker ofte vores lokaler til større og mindre kundearrangementer,” fortæller Martin Nygaard afslutningsvis.

 

Martin Nygaard, Hotelchef
Besøg Hotel Knudsens Gaard i Odense her

&

Steen Sørensen, Ejer
Besøg Hotel Hesselet i Nyborg her