Åben dialog & ærlighed
Hos CompliT har vi en åben dialog, fordi vi kommer længere med ærlighed og rene linjer.
Dialog om opgaver og eventuelle spørgsmål og tvivl øger nemlig både effektivitet og kvalitet af vores arbejde. Dialog betyder også, at vi gør tingene rigtigt første gang, og derfor føler kunderne sig trygge og glade i vores hænder. Det betyder også, at vi har langvarige relationer med vores kunder, som er én af vores kerneværdier.
Den glæde motiverer os til at gøre vores allerbedste – hver dag!
Omskiftelig hverdag
Vi ved aldrig, hvad vi møder ind til. Men det er også noget af det, der gør hverdagen hos CompliT spændende og udfordrende.
Vi ved godt, at IT-nedbrud er noget nær det værste, der kan ske i en virksomhed, men heldigvis brænder vi for at løse problemerne, så du hurtigt kan komme videre med dit arbejde. Vi synes nemlig, at IT er sjovt.
Fællesskab og relationer
Alle referer til ledelsen, om det så handler om løn, opgaver hos kunderne eller udvikling, og alle ved, at vi kan komme til ledelsen eller til hvem som helst af kollegerne med hvad end, vi har på hjerte.
Vi passer nemlig på hinanden og har masser af plads til, at vi hver især er dem, vi er – med alt hvad det indebærer.
Desuden prioriterer vi sjov og ballade, og der går ikke en dag, hvor vi ikke har grinet sammen over en dårlig joke eller en tåbelig forglemmelse eller tager gas på hinanden. Vi er gode til at holde fester og også til at lave andre sociale ting sammen i hverdagene efter arbejde.
Fællesskabet og de gode relationer medarbejderne imellem er alfa og omega for hverdagen hos CompliT.
Her skal det nemlig være både sjovt og rart at gå på arbejde.
Og det er det!
Bedste hilsner,
Teamet hos CompliT